Wokół Jeziora Żywieckiego

Sobota, 14 marca 2009 · Komentarze(8)
Trasa: rano - do Hecznarowic, później Kobiernice - Czaniec - Porąbka - Międzybrodzie B. - Międzybrodzie Ż. - Tresna - Żywiec - Zarzecze - Czernichów - Międzybrodzie B. - Kobiernice

Plany były zupełnie inne, ale rano wsiadłam na rower i już po paru kilometrach stwierdziłam, że ubrałam się zupełnie nieodpowiednio. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom niebo było błękitne i słońce grzało. Wróciłam więc do domu, przebrałam się, wypiłam kawę, zjadłam ciastko i stwierdziłam, że przy tak pięknej pogodzie należy jechać trasą, która pozwoli na rozkoszowanie się widokami. Wybrałam kaskadę Soły i objechanie dookoła Jeziora Żywieckiego. Było cudownie i co chwila zatrzymywałam się by zrobić kolejne zdjęcie. Nieprzyjemnie jechało się tylko od Tresnej do Zarzecza ze względu na wyjątkowe, jak na sobotę, natężenie ruchu samochodowego. Nie wiedzieć czemu jeździły nawet tiry. Najgorsze są takie wiozące drzewo - z wielkimi przyczepami. Aż mnie ciarki przechodzą jak coś takiego wyprzedza mnie na wąskiej i dziurawej drodze.