zielonym szlakiem

Niedziela, 26 kwietnia 2009 · Komentarze(9)
Trasa: Kobiernice - Bielany - Malec - Łazy - Borowiec - Zasole - Wilamowice - Pisarzowice – Kobiernice.

Wczorajsze komentarze na bikestats dały mi wiele do myślenia i przedpołudnie postanowiłam poświęcić na wyrównywanie opalenizny. Leniuchowałam więc na słoneczku. Po obiadku na rower. Ciekawa i warta wzmianki jest część trasy wiodąca zielonym szlakiem rowerowym z Malca do Stawów Adolfińskich. Szlak jest urozmaicony - część biegnie asfaltem, część w terenie. Jest świetnie oznaczony, a nawet, jak widać na zdjęciu, są miejsca, gdzie strudzony rowerzysta może posilić się i odpocząć.

stawy w Malcu © niradhara

zielony szlak rowerowy © niradhara

stawy w Łazach © niradhara

strasznie fajny ten zielony szlak!:)a jak opalenizna?mam nadzieje,że nie piecze
pozdrowionka

karla76 18:19 środa, 29 kwietnia 2009

Pewnie ludzie w marketach szukają rowerów:)

Kajman 23:31 niedziela, 26 kwietnia 2009

Fotki mogłyby spokojnie reklamować ten rowerowy szlak. Wręcz wymarzone miejsce na spędzenie popołudnia. Zupełnie nie rozumiem ludzi kwitnących o tej porze w marketach.

benasek 23:19 niedziela, 26 kwietnia 2009

Swojskie klimaty - fotki super.:)

nahtah 21:51 niedziela, 26 kwietnia 2009

Kosma, szkoda by mi było opalać się cały dzień, zresztą jestem chyba uzależniona od roweru i po prostu musiałam gdzieś pojechać :-)

JPbike, w tym lesie było dosyć ciemno, w czasie robienia zdjęcia włączyła się lampa błyskowa i to jej światło odbija się w lampce rowerowej :-D

Beskidy i Ziemia Oświęcimska są naprawdę fajnymi terenami do jazdy i bardzo mi miło, jeśli udaje mi się kogoś choć trochę zachęcić do kręcenia tutaj :-)

niradhara 21:15 niedziela, 26 kwietnia 2009

Ja podobnie odnośnie opalenizny - nie zdążyłem wczoraj! Ja w majowy weekend jestem w Ustroniu to może jakiś podjazd na Równicę zrobię :) Wspaniałe masz ostatnie wypady! Pozdrawiam

robin 20:50 niedziela, 26 kwietnia 2009

Ja już Beskidami jestem zachęcony na max i 15-17 maja juz tam na bank jadę :P Koniaków-Istebna i okolice... :)

mogilniak 20:43 niedziela, 26 kwietnia 2009

Zaczynasz również i mnie zachęcać do kręcenia tymi traskami w Beskidach ... :)
Na ostatniej fotce ... zazdroszczę Tobie super silnej przedniej lampki :D
Pozdrowionka :)

JPbike 20:26 niedziela, 26 kwietnia 2009

Hehehhehehhe też miałam wczoraj skomentować Twoją opaleniznę ale nie wiem dlaczego nie skomentowałam - może to i dobrze, bo spędziłabyś cały dzień na plaży a nie na rowerku ;-)
Niezły dystans jak na takie tereny.
A na zdjęcia aż patrzeć nie mogę - chyba w jakiś wolny dzień pojadę sobie pośmigać w Beskidy ;)
Pozdrawiam :)

kosma100 20:09 niedziela, 26 kwietnia 2009
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kojni