testowanie Garmina

Sobota, 28 listopada 2009 · Komentarze(4)
Postanowiłam dziś przetestować nieco wskazania Garmina. Chodziło mi o zweryfikowanie hipotez jak prędkość jazdy wpływa na błąd pomiaru odległości. Dla wolnej jazdy błąd ten wynosił 2,8%, natomiast dla szybkiej 1,4%. Przed wyciągnięciem wniosków mam jednak zamiar dokonać powtórnych pomiarów na jakimś dłuższym dystansie.

Spotkałam dziś członków Młodzieżowej Orkiestry Dętej OSP w Hecznarowicach. Zafascynowały mnie ich instrumenty. Może dam się zwerbować...;)

dętych orkiestr czar © niradhara

ciche i blade słońce wybłysło z pomroczy © niradhara

dziupla © niradhara

umieranie barw © niradhara

Świetny pomysł! Będziemy jechać w szyku defiladowym i grać, a babcie będą stać na balkonach i rzucać nam kwiaty (oby tylko nie doniczkowe) ;)

niradhara 08:23 niedziela, 29 listopada 2009

Ja myślę, że skoro mamy już coś na dobry początek to należy stworzyć "Ochotniczą Orkiestrę Rowerową".

Darecki 06:22 niedziela, 29 listopada 2009

Chyba sobie sprawię taką trąbę zamiast rowerowego dzwonka - może kierowcy zaczną mnie wtedy szanować :D

Też niedawno powtórzyłem test Garmina - przejechałem tą samą trasę z dwoma różnymi ustawieniami, dokładniejszym i mniej dokładnym. Większy błąd (czyli różnica z licznikiem rowerowym) był przy ustawieniu "dokładniejszym" :D, a więc zupełnie inaczej niż jak to robiłem poprzednio. Może z tego wynikać, że na wskazanie ma wpływ może pogoda, chmury i sam nie wiem, co jeszcze :)

Pozdrawiam.

meak 22:38 sobota, 28 listopada 2009
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciepo