na skróty

Czwartek, 31 stycznia 2013 · Komentarze(16)
Kiedyż to ostatni raz widziałam błękitne niebo? Nie pamiętam. Przyjaciel wiatr rozgonił wreszcie czarne, deszczowe chmurzyska. Po tej ciężkiej pracy mógłby wszelako ucichnąć i napawać się wiosenną atmosferą, ale nie, on szalał dalej, choć na niebie pozostały już tylko małe, dekoracyjne obłoczki. Na dodatek nie mógł się zdecydować z jakiego kierunku najwygodniej mu wiać. Obstawiałam, że tradycyjnie zdecyduje się w końcu na południowy i wykoncypowałam trasę u podnóża gór, które cielskiem swym miały mnie od miotających rowerem podmuchów osłonić.

nie o taki skrót mi chodziło © niradhara

Trasa obfitować miała ponadto w piękne widoki. Pomyślałam nawet o kącie padania promieniu słonecznych, idealnym wręcz dla wydobycia na fotkach szczegółów rzeźby terenu. Nie pomyślałam natomiast o tym, że niezbyt dokładnie pamiętam skrót, którym do owych widoków dotrzeć należy. Najwyraźniej nie wybrałam właściwego, bo zamiast jazdy zaliczyłam pierwszy w życiu spływ rowerowy :-D

i jak tu się przeprawić? © niradhara

Nie było łatwo, jako że musiałam żeglować pod wiatr, który zamiast wiać z południa, bezczelnie wiał z zachodu. Wreszcie przybiłam do brzegu. Uszczęśliwiona twardym gruntem pod kołami zrezygnowałam z podziwiania widoków i szybko skręciłam w pierwszą asfaltową drogę wiodącą do cywilizacji.

jacy ci ludzie są dziwni! © niradhara

Cywilizację ową stanowiły Kozy-Gaje. Ucieszyłam się, bo znalazłam się w nieznanym mi dotąd miejscu. Popatrzyłam na mapę i… wypatrzyłam na niej bardzo dobrze zapowiadający się skrót. Początkowo wyasfaltowany, potem pięknie utwardzony i suchy, nagle zmienił się w kolejną magistralę wodną. Dopłynęłam nią aż do Kęt-Podlesia.

kolejny ciekawy skrót © niradhara

Soła wzbiera © niradhara

Tu wszakże opuściła mnie chęć dalszej eksploracji nieznanych wód, wyparta z mózgu przez uporczywą wizję zamiany mokrych butów na suche kapcie. No trudno, żaden ze mnie Magellan! W domu też jest pięknie :-)

no i spotkaliśmy się :-) © niradhara

W naszym rejonie specjalistą od skrótów jest Monter, zawsze chce dobrze, ale natura płata mu wciąż figle :)
Jak zawsze piękne zdjęcia z dodatkową nutą ciepłych promieni słońca :)

rowerzystka 22:07 niedziela, 3 lutego 2013

Dobra zaprawa przed ewentualnymi rajdami na orientację ;)

k4r3l 13:22 sobota, 2 lutego 2013

Dobry skrót, nie jest zły :) Fajne zwierzaki :D

miciu22 08:30 sobota, 2 lutego 2013

Dzisiaj też się zastanawiałem nad "skrótkami", ale liczył się jednak czas dojazdu do Gliwic... tylko w jednym przypadku zdecydowałem się na terem i.... pewnie długo tamtędy nie pojadę... wyglądało podobnie jak na pierwszej fotce....
Za to pogoda rewelacyjna.... piekne niebo, słońce....

amiga 09:02 piątek, 1 lutego 2013

Najzabawniejsze, że nie lubię skrótów i jazdy po wertepach. Pomroczność jasna mną owładnęła i sprowadziła na manowce.

AaalalU, to koń podszedł, żeby mi się przyjrzeć, bo nie widział jeszcze wariata halsującego rowerem pod wiatr :-D

Funio, dziękuję. Funio i tak wie, że jest the best, a mąż się dowartościował :-D

Jotwu, my mamy góry, a Wy ścieżki rowerowe ;-)

niradhara 08:48 piątek, 1 lutego 2013

Moje uznanie za piękne zdjęcia, które jednocześnie przypomniały mi jak piękne są górzyste tereny. Nizina szczecińska to jednak nizina, szkoda.

jotwu 08:07 piątek, 1 lutego 2013

Fajny pies i mąż...:)),,pierwsza fota i jakbym włączył tv w 3D:)

funio 22:47 czwartek, 31 stycznia 2013

"Jacy ci ludzie są dziwni"...Są tacy jak my,różnią się tylko kolorem skóry. ;)))

lutra 21:24 czwartek, 31 stycznia 2013

Zdjęcie z koniem rewelacja:)))))

Nefre 21:07 czwartek, 31 stycznia 2013

Tak to sie skroty koncza ;). Ale wrazen nikt nie odbierze. I jak wspaniale opisane !!

Vampire 20:36 czwartek, 31 stycznia 2013

skróty rzeczywiście powalające ...ale jakżesz urocze ! :))) u nas już śniegu niet ...ale wiatr daje równo ! :)

tunislawa 16:54 czwartek, 31 stycznia 2013

U nas niestety wiatry do 100 km na godzinę i do tego deszcz. Tak że mój rower czeka na lepsze czasy. Fajnie się czytało Twój wpis, konik fajniutki:)

sikorski33 16:48 czwartek, 31 stycznia 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obser