udało się przeżyć

Czwartek, 22 września 2016 · Komentarze(5)
Ten wpis miał być pierwotnie zatytułowany "Powitanie jesieni". Pani jesień przyszła do nas dziś tuż po godzinie szesnastej i postanowiłam powitać ją na rowerze. Pstryknąć parę fotek żółknących liści, dojrzewających owoców, malowniczych chmur.

I wszystko było cudnie, aż do chwili gdy usłyszałam przeraźliwy pisk opon. Na wąskiej,, krętej drodze jakiś debil bawił się w Hołowczyca. Stracił panowanie nad autem, rzucało go z jednej strony na drugą... Wszystko toczyło się błyskawicznie, a ja desperacko próbowałam przewidzieć trajektorię jazdy. Jeszcze mam w oczach obraz sunącej na mnie maski samochodu, kilkadziesiąt brakujących centymetrów... Udało się! Cholerny pirat nawet się nie zatrzymał, za to ja musiałam stanąć i długo dochodziłam do siebie.

Pierwsza myśl - to jak najszybciej wrócić do domu, ale doszłam do wniosku, że muszę się przełamać, bo inaczej może mi zostać uraz na długo. Pojechałam więc jeszcze do Porąbki, a dobroduszne słoneczko postanowiło nagrodzić tę decyzję pięknym oświetleniem Soły :)

LimitNikomu tak źle nie życzę. Niech mu raczej wyrośnie parę nowych komórek mózgowych, bo bardzo się przydadzą! A zdjęć postaram się robić więcej :)

Kosma100 Oj dobrze, ale mocne przeżycie było.

K4r3l Generalnie taki mam plan, żeby nie siedzieć już więcej w czterech ścianach :)

niradhara 06:51 piątek, 23 września 2016

Dobra decyzja z tym przełamaniem, trauma mogła by się ino pogłębić jakbyś zamknęła rower i siebie w 4 ścianach ;) A co do tego typa - to oby wyciągnął z tego zdarzenia jakieś wnioski. Oby.

k4r3l 20:19 czwartek, 22 września 2016

Ech... dobrze, że tak się skończyło.
Pozdrawiam Cię serdecznie, Elu.

kosma100 18:10 czwartek, 22 września 2016

Miejmy nadzieję, że na tego pirata czeka już jego drzewo. Byle tylko na spotkanie stawił się bez towarzystwa.
Widoki piękne. Tylko dlaczego tak mało zdjęć? :-)

limit 17:30 czwartek, 22 września 2016
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nekzz