urodzinowy prezent

Czwartek, 4 czerwca 2009 · Komentarze(7)
Ciągle pada i jedyne zaliczone dziś kilometry to dojazd do pracy. Za to mój mąż wpadł na pomysł, że na urodziny kupi mi bagażnik rowerowy. Mamy wprawdzie bagażnik na przyczepie, ale ostatnio dość często zdarza się Piotrkowi pracować w któryś weekendowy dzień i wyjazd na camping nie jest możliwy. Kręcenie się w kółko po tych samych trasach w pobliżu domu bywa nudne i chciałoby się pozwiedzać coś nowego. Pomysł z bagażnikiem wydał mu się tak znakomity, że postanowił przyspieszyć moje urodziny o ponad miesiąc. No cóż, przysłowie ludowe mówi, że darowanemu bagażnikowi nie patrzy się w kalendarz ;) Montaż nowego nabytku okazał się bajecznie prosty, ale jak to w naszym kraju bywa, część kabaretowa być musi! Bagażniczek ma stosowne lampy i miejsce na tablicę rejestracyjną. W urzędzie miejskim dowiedzieliśmy się jednak, że prawo nie przewiduje wydania trzeciej tablicy rejestracyjnej. Indagowany w tej sprawie policjant z wydziału ruchu drogowego doradził, żeby tablicę namalować sobie samemu, a w przypadku ukarania mandatem odmówić jego przyjęcia, jako, że nie była sporządzona w celach przestępczych. Potem zaś spokojnie udać się do sądu i czekać na wynik rozprawy. Zasugerował również złożenie w tej sprawie petycji do posła Palikota. Chyba trzeba będzie zacząć zbieranie podpisów na BS ;)

bagażnik na rowery © niradhara

Rejestrację Piotruś wymalował przecudnej urody. Zobaczymy co będzie jak nas złapią ;P

niradhara 18:15 piątek, 12 czerwca 2009

Bagażnik wypaśny :) O cyrkach z tą rejestracją słyszałem i faktycznie lepiej posłuchać tego policjanta.

miciu22 20:33 poniedziałek, 8 czerwca 2009

Serdecznie dziękuję wszystkim za życzenia :)

Fakt, mamy jedno miejsce w zapasie, ale mamy dwoje dzieci. Córka mieszka w Pradze, ale syn, który studiuje w Krakowie, wpada na weekendy i sądzę, że chętnie się z nami gdzieś wybierze, bo też lubi jazdę na rowerze.

niradhara 17:50 piątek, 5 czerwca 2009

i własnie na tym przykładzie widać ile złego robi tylko jeden kre*** w rządzie a jest ich więcej.

Bagażnik bardzo ładny, tylko macie jedno miejsce w zapasie :) Wszystiego naj naj i jeszcze wielu kilometrów.

mofo 13:08 piątek, 5 czerwca 2009

Śmiało postawcie na posła Palikota :-)

Darecki 19:58 czwartek, 4 czerwca 2009

Genialny pomysł !!! :)
Ja również składam przyspieszone życzenia urodzinowe :)
Pozdrowionka :)

JPbike 19:35 czwartek, 4 czerwca 2009

Brawo Kajman!!! A wszystkiego Naj dla Ciebie!

robin 17:53 czwartek, 4 czerwca 2009
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ejdzi