pustymi drogami

Niedziela, 13 grudnia 2009 · Komentarze(9)
Rano z nieba leciały piękne, wielkie płatki śniegu. Pojechałam zatem na spotkanie zimy. Około południa przestało jednak sypać, choć nad górami nadal wiszą pełne śniegu chmury.

Przy ujemnej temperaturze rękawiczki narciarskie zapewniają komfort cieplny, pod warunkiem, że się ich nie zdejmuje co chwila w celu zrobienia kolejnej fotki ;) Niestety, nie potrafię się opanować, końce palców zesztywniały mi z zimna i zaczęły boleć i zmusiły do szybszego niż planowałam powrotu do domu :(

na rozstaju dróg © niradhara

pustka © niradhara

będzie sypać © niradhara

Super atmosfera i krajobrazy ;)
pozdrawiam

Maks 19:27 poniedziałek, 14 grudnia 2009

Piękny śnieżek leży u Ciebie na drodze. Pierwsze zdjęcia w zimowej scenerii. ... lub pilot - wygodniejszy w użyciu. Z aparatami też przerabiałem i to i to. Nie ma takiej super uniwersalności aby: zrobić 100 km, ze średnią 30km/h i zrobić lustrzanką 15 super zdjęć. Te dwa pierwsze warunki na tak, ale ten trzeci nie więc wypada, że fałsz! Pozdrawiam

robin 07:56 poniedziałek, 14 grudnia 2009

Azbest87 - zgadzam się z Tobą w 100 %. Mnie nawet wystarczy śnieg na Wigilię i Boże Narodzenie!

Barklu - nie martw się, kiedyś i do Łodzi dotrze ta biel ;)

Kundello21 - z lustrzanką teraz nie jeżdżę. Wyjmowanie jej za każdym razem z sakw zajmowałoby dużo czasu i ręce marzłyby jeszcze bardziej. Idiotenkamerę wożę na pasku na szyi - wygoda większa, za to fotki gorsze.

Toomp - śnieżku jeszcze mało i jest suchy, jeździ się więc fajnie, bo nie jest zbyt ślisko.

Marusia - to kwestia bezpieczeństwa, chcę być dobrze widoczna z każdej strony.

niradhara 05:53 poniedziałek, 14 grudnia 2009

Gratuluję samozaparcia. Trzeba być naprawdę zapaleńcem żeby kręcić w taką pogodę. Widzę ,że poczułaś niedosyt i na drugiej sakwie przykleiłaś logo BS :)

marusia 22:47 niedziela, 13 grudnia 2009

Aby rączki nie marzły należy zaopatrzyć sie w wężyk spustowy migawki:) ale chyba dostępny tylko dla lustrzanek...

kundello21 19:39 niedziela, 13 grudnia 2009

Patrzę tak po bs i widzę że i na południu biało, i na północy biało, tylko w Łodzi ciągle szaro :/

barklu 15:35 niedziela, 13 grudnia 2009

Ładnie wygląda świat na biało:) ale jednak wole dużo bardziej zielony;P powiedzmy że tydzień śniegu by wystarczył (żebym mógł porobić zdjęcia;P) a później powolna wiosna;P
Pozdro!

azbest87 14:53 niedziela, 13 grudnia 2009

Pięknie :) już u Ciebie zima zawitała, a u mnie jeszcze jesień i -5*. Ale na szczęście choroba już odpuściła i mogłem zrobić krótką rundę. ładne zdjęcia. Pozdrawiam z mazur

GonZoo 14:50 niedziela, 13 grudnia 2009
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa spluw