w poszukiwaniu piękna

Poniedziałek, 18 marca 2013 · Komentarze(13)
„Poszukiwaczka i dostarczycielka piękna…” – taki komentarz przeczytałam niedawno na swoim blogu. Natychmiast wbiłam się w dumę, jako że dostarczanie piękna jest znacznie bardziej romantyczne niż dostarczanie pizzy, choć z drugiej strony o wiele mniej praktyczne, bo za piękno, w przeciwieństwie do pizzy, nikt nie płaci ;-)

Prawienie komplementów to, zgodnie z naukami rozmaitych guru od praw perswazji, najlepsza metoda obligowania ludzi do określonych działań. Co najciekawsze, skutkuje nawet wtedy, gdy delikwent/delikwentka wie, że jest manipulowany. W tym względzie nie okazałam się wyjątkiem i z racji okazanego mi publicznie kredytu zaufania, poczułam wewnętrzny przymus robienia ładnych zdjęć. Najprościej byłoby oczywiście pojechać w jakieś piękne i egzotyczne miejsce, gdzie można pstrykać jak popadnie, a i tak wszystkim się spodoba, ale ten pomysł został skutecznie zweryfikowany pobieżną analizą stanu konta. Tradycyjnie więc skończyło się na kaskadzie Soły.

naturalny wodomierz © niradhara

Gdy dojechałam do Jeziora Żywieckiego, nadzieja na magiczne, przezierające zza chmur i tańczące na wodzie promienie słońca uleciała bezpowrotnie. Postałam chwilę na brzegu, ale niebo z każdą chwilą stawało się coraz bardziej szare i jednolite, a to dostarczeniu najmniejszej choćby porcji piękna dobrze nie wróżyło. Zrezygnowana rozpoczęłam odwrót, gdy nagle powiało i rozgoniło. Chmury oczywiście. Zjechałam zatem nad Jezioro Międzybrodzkie, by wykorzystać krótką a niespodziewaną iluminację. Śnieg, który w znacznej ilości nasypał mi się do butów w trakcie schodzenia na brzeg, przypomniał mi o malowniczych, choć niewielkich, wodospadzikach w Porąbce. Skoro i tak ma się już mokre nogi, cóż szkodzi na chwilę wejść potoczku? A nuż fotka będzie tego warta? ;-)

potok Wielka Puszcza wciąż jeszcze w zimowej szacie © niradhara

Założony na tą wycieczkę cel zrealizowany w stu procentach. Piękno wytropione, znalezione i pokazane. Jak ja lubię taka rozmytą wodę.

czecho 17:41 niedziela, 24 marca 2013

Wszyscy zachwycają się zdjęciami, a ja dla odmiany zachwycę się świetnie napisanym tekstem. Fragment o dostarczaniu piękna i pizzy -rozbrajający :]

Pozdrawiam.

marusia 00:10 środa, 20 marca 2013

No to skoro masz świadomość że jesteś manipulowana komplementami i dobrze Ci z tym...dodam od siebie że strasznie mi się podoba to co robisz i nie mogę się doczekać wspólnego rowerowania:)

funio 06:00 wtorek, 19 marca 2013

Sennik egipski powiada: "pies łagodny i posłuszny - przy Twoim boku masz wiernych przyjaciół, w najbliższym czasie czeka Cię pomyślne wydarzenie", spodziewaj się więc Aniu wszystkiego najlepszego :-)

Lunatryku, z całą pewnością pojeździmy jeszcze w tym tygodniu. Czekaj na sygnał. Bądź czujny, zwarty i gotowy! :-)

niradhara 21:08 poniedziałek, 18 marca 2013

Dwie fotki a jakie urokliwe, zwłaszcza wodospad jest mega magiczny:)))), wygląda jakby mgła się unosiła

Nefre 20:14 poniedziałek, 18 marca 2013

Fajne fotki Elu. Drugie zdjęcie Supcio !!! Kiepskie mamy prognozy na ten tydzień :( może się poprawi bo już bym gdzieś pojechał.

lunatryk 19:38 poniedziałek, 18 marca 2013

Wodomierz niezwykłej urody, wodospady również - aż powiało mrozem.

anwi 18:54 poniedziałek, 18 marca 2013

Dzięki, Miciu :-)

Alistar, taki lodowy stoliczek byłby dobry do serwowania zimnych drinków ;-)

Sebekfireman, żurawie są dobrze poinformowane! Jeśli nie będzie końca świata, ani innych niesprzyjających okoliczności, to długi majowy weekend spędzimy na campingu w Powidzu :-)

niradhara 18:23 poniedziałek, 18 marca 2013

Piękne to zdjęcie potoku. Świetnie rozmyła się woda.
Żurawie wykrzykują od paru dni, że podobno wybieracie się w moje rejony za jakiś czas.

sebekfireman 17:43 poniedziałek, 18 marca 2013

Kamień z lodowym stoliczkiem wygląda super :)

alistar 17:13 poniedziałek, 18 marca 2013

Jak zwykle spora dawka piękna :)

miciu22 16:37 poniedziałek, 18 marca 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iodty