ulica Pielgrzymów

Niedziela, 25 września 2016 · Komentarze(5)
Kilka dni temu koleżanka z pracy wspomniała o nowoodkrytym przez siebie kawałku pięknej asfaltowej i pustej drogi gdzieś pomiędzy Starą Wsią a Bestwiną. Dokładnych namiarów nie podała, przejeżdżając przez Starą Wieś skręciłam więc w pierwszą ulicę, której nazwa mnie zaintrygowała.

To był strzał w dziesiątkę! Ulica Pielgrzymów spełniła pokładane w niej nadzieje. Pustka, nowy asfalcik, sielskie widoki. W dodatku podjazdy, na których odpokutować można mniejsze grzeszki. Pewnie dlatego wytyczono tu trasę rowerową. Nie wiadomo tylko skąd i dokąd prowadzi.

Jechałam tak wśród pól, aż trafiłam do Janowic, a stamtąd pokulałam się w stronę Kaniowa. Stoi tam krzyż, a obok niego ławeczka. W dawnych czasach, gdy jeszcze Kajmanowi chciało się jeździć, siadaliśmy na niej, jedliśmy kanapki, a potem robili pamiątkowe fotki. Żeby tradycji stało się zadość skonsumowałam kanapkę, ale o zrobienie fotki musiałam poprosić obcą osobę :(

Droga powrotna z Kaniowa przez Malec jest prawie płaska i miałam nadzieję na lajtową jazdę. Niestety, wiatr wiał z absolutnie nieodpowiedniej strony. Poczułam we własnych mięśniach jak bardzo mści się długa przerwa od jazdy. Stracone lata bolą. Dosłownie ;)