życie toczy się dalej

Sobota, 22 maja 2010 · Komentarze(11)
Rano na rower i do pracy. Dziś włączono nam prąd i od poniedziałku dzieciaki znów mogą się uczyć. Nie wiem tylko, czy się z tego cieszą? ;P

czarne chmury atakuja Kajmana © niradhara

Po obiedzie postanowiliśmy z Piotrkiem udać się na rekonesans w rejon zalanego Kaniowa. Niestety, burza skutecznie zniechęciła nas do wyjazdu. Gdy tylko ustała, wsiedliśmy na rowery, ale nie zajechaliśmy daleko. Natura postanowiła urządzić powtórkę z rozrywki, więc roztropnie wróciliśmy do domu.

robi się niebezpiecznie © niradhara

Na dobre rozpogodziło się dopiero po kolacji. Było już jednak zbyt późno na dalszy wypad. Pojechaliśmy zatem wzdłuż Soły. Most w Porąbce jest przejezdny tylko w jedną stronę, tzn. od Porąbki na lewy brzeg. To chyba ze względu na to, iż jest on dość wąski. W drugą stronę przejechać można przez zaporę.

ruch jednokierunkowy © niradhara

Na blogu Piotrka będą zdjęcia ukazujące posterunki policji i zniszczenia lokalnych dróg. Nie chcę go dublować, więc u mnie możecie zobaczyć jedynie, że jezioro i góry pozostały na swoim miejscu, a parująca gwałtownie woda tworzy niezwykle urokliwe obłoki. Życie toczy się dalej :)

a jednak jest pięknie © niradhara

wielkie parowanie wód © niradhara

na zaporze czuwają © niradhara

Widoczki nastrojowe jak niby nigdy nic się nie działo złego :P Jedynie te ciemne chmurzyska nieładnie wyglądające i wróżące opady...

wojtas71 17:59 poniedziałek, 24 maja 2010

Jezioro wygląda sielankowo, ale wszyscy patrzą w niebo, bojąc się kolejnego deszczu i obsuwania się zboczy Żaru :(

niradhara 15:49 niedziela, 23 maja 2010

Ładne zdjęcia jeziora. Jednak jest pięknie, niech tylko pogoda się unormuje.

shem 13:54 niedziela, 23 maja 2010

Dwa przedostatnie zdjęcia pokazują piękno przyrody,najpierw potężny żywioł,który niszczy wszystko co napotka,a potem cisza i spokój,jakby nigdy się nic nie stało.
Na tej zaporze na ostatnim zdjęciu widać że sporo wody tam jeszcze jest.
pozdrawiam:)

Rafaello 07:03 niedziela, 23 maja 2010

Piękne parowanie wód strasznie mi się podobają dwa przed ostatnie zdjęcia :]
Czas czas czas ... Pozdrawiam.

sikor4fun-remove 22:31 sobota, 22 maja 2010

Myślę ,że dobrze zrobiłaś unikając dziś pokazywania tych strzasznych zniszczeń. Za dużo tego i w TY i na nawet na BS. Na ten żywioł nie wiele możemy poradzić. Możemy usypać wyższe wały ,zbudować kolejne zbiorniki retencyjne ,ale odnoszę wrażenie ,że natura kpi sobie z tych działań i bezlitośnie karze nasze błędy -jak chociażby sławne już wrocławskie osiedle zbudowane na terenie zalewowym -zatopione po raz kolejny przez Odrę. Najgorsze już chyba za nami i trzeba teraz wrócić do normalności -czyli do pokazywania piękna okolic w których zamieszkujesz. Życie musi toczyc się dalej.

Zdjęcia zrobiłaś dziś przepiekne.

marusia 21:18 sobota, 22 maja 2010

Bedzie dobrze:)

kundello21 21:17 sobota, 22 maja 2010

Zupełnie jakby nic się nie stało, ćma dalej lata wokół żarówki, chmury lecą po niebie, spokój...

Autochton 21:13 sobota, 22 maja 2010

Uff przynajmniej jezioro i góry są tam gdzie były :)
Bardzo ładne te fotki z jeziorem, czyli 4, 5.

miciu22 20:58 sobota, 22 maja 2010
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cjree