na Przegibek

Piątek, 24 września 2010 · Komentarze(8)
W tak cudowny, ciepły i słoneczny dzień jak dziś aż chce się jechać w jakieś piękne miejsce. Wybrałam Przegibek. Wjeżdżałam od strony Międzybrodzia, wypatrując miejsc, z których można zrobić jakąś fajną fotkę. Niestety, przydrożne drzewa są coraz wyższe i trudno jest znaleźć jakiś prześwit.

widok w stronę Międzybrodzia © niradhara

Na przełęczy skusiłam się na wielkiego czekoladowego lodzika. Posiedziałam chwilę na ławeczce, wygrzałam się w słońcu, a potem zaczęła się najprzyjemniejsza część wycieczki – czyli zjazd.

na Przegibku © niradhara

widok w stronę Bielska © niradhara

jeszcze jeden widoczek © niradhara

Przez Bielsko przeprowadził mnie GPS. Skubany namierzył nawet ścieżkę rowerową, która miała dobre 300 metrów długości ;)

no i zaraz się ścieżka skończy © niradhara

Wyjątkowo sympatycznie jedzie się przez Lipnik – pusta droga i widoczki na góry. Po prostu żyć, nie umierać :)

droga przez Lipnik © niradhara

góry w promieniach zachodzącego słońca © niradhara

Do sumy kilometrów i podjazdów dodałam dojazd do pracy.

Marusia - góry na Ciebie czekają :) Jak tylko się zdecydujesz, daj znać :)

niradhara 22:21 sobota, 25 września 2010

Skoro jesień w górach przychodzi wcześniej ,to będę musiał się zebrać i tam zawitać w któryś słoneczny dzień ,bo już nie mogę się doczekać tej eksplozji barw :)

marusia 21:32 sobota, 25 września 2010

nu, nu, nu - niejednokrotnie tam wjeżdżałem tyle tylko, że od strony Bielska. asfalt nudny? może, ale nie w naszych okolicach :P

k4r3l 18:53 sobota, 25 września 2010

K4r3l - pewnie dlatego tam nie byłeś, że asfalcik Cię nudzi :)

Sikor4fun - w górach jesień i zima przychodzą szybciej niż na nizinach. Za to wiosna później :(

Stamper - im wyżej, tym ładniejsze widoki, więc warto się trochę zmęczyć :)

niradhara 06:17 sobota, 25 września 2010

Sporo przewyższeń jak na taki dystans, ale to w końcu góry, więc łatwo być nie mogło. Jak zwykle świetne fotki , ostatnia szczególnie (naprawdę fajnie ją obrobiłaś), światło Ci na niej pięknie zagrało. Oby jak najwięcej takiej pogody towarzyszyło Wam w najbliższych rowerowych tygodniach.
Pozdrawiam.

stamper 21:15 piątek, 24 września 2010

Oj tak dziś było pięknie ! Ale jeszcze piękniej prezentuje się ta pogoda w górach :]
Ostatnie zdjęcie rewelacja ;]
U was już widać te liście takie złote ;] u nas tego nie ma, albo ja ślepy jestem :P
Pozdrawiam.

sikor4fun-remove 20:17 piątek, 24 września 2010

Piękna trasa i piękne fotki.
Niestety, często nam coś przeszkadza: a to drzewo, a to słupy i przewody itp. ;(

robd 20:15 piątek, 24 września 2010

piękna trasa! a ja jeszcze na Przegibek od Międzybrodzia nie wjeżdżałem <wstyd> ;) pozdrówki!

k4r3l 20:03 piątek, 24 września 2010
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa osiet